Mycket som händer

Har ju verkligen inte skrivit på länge nu, har bara haft så himla mycket att göra! Ska försöka sammanfatta ett lite snabbt inlägg av allt jag hunnit med och sen slänga in lite bilder. Redan oktober och vädret har varit varmt och skönt på senaste tiden så på jobbet har jag varit ute mycket med barnen. Nu är det skollov två veckor här så jag jobbar extra. Men nu när det är fint väder är det nice, var på zoo med barnen i tisdags, skönt när man får betalt för att mata giraffer och klappa lamm och kalvar. Försöker hinna med mitt pluggande också. Dessutom flyttade vi in i vårt nya hus förra helgen och fick dessutom vår nya hund. Den här helgen kom Marks föräldrar hit med hans hund som bott hos dem så nu är det två hundar och nytt hus som ska skötas. 
 
Tycker verkligen om vårt hus! Det är mycket som kan fixas och ändras men inget som är akut. Jag gör småsaker som att köpa en hallampa och odla grönsaker i trädgårdslandet så får Mark ta de större grejerna som att bygga om terrassen när han har tid för det. Den här helgen har jag fixat i trädgården, spraymålat lite burkar, gått ut och gått med hundarna, umgåtts med några kompisar, suttit ute i solen, grillat, bakat kanelbullar (är ju kanelbullens dag idag), bakat skorpor, städat och en massa annat. 
 
Vår nya hund Charlie
 
Vår terass
 
Trädgårdsland
 
Zoo med A och J
 
Jag och G
 
 

Kommentarer
Postat av: Tova

Ert hus är superfint! Längtar tills vi kommer till er :)

2015-10-12 @ 11:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0